1 Ocak 2015 Perşembe

Crysis 3 CryEA.dll Hatası Çözümü - CryEA.dll İndir

Crysis 3 CryEA.dll Hatası Nasıl Çözülür ve Nasıl Kurulur ?

Crysis 3 oyununda CryEA.dll hatası, sıkça karşımıza çıkan bir sorundur. Crysis 3 CryEA.dll hatası çözümü için aşağıda yazılan adımlardan birini uygularsanız hatanız çözülecektir. Ama öncelikle CryEA.dll indir bölümünden CryEA.dll dosyasını indirmeniz gerekiyor.


Crysis 3 CryEA.dll Hatası Çözümü


  • Adım 1 : CryEA.dll dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak Crysis 3 CryEA.dll hatasından kurtulabilirsiniz. Dll indirme sitesinden ücretsiz ve güvenli bir şekilde dll dosyanızı indirebilirsiniz.

  • Adım 2 : 2. adımda ise CryEA.dll hatası, veren Crysis 3 oyununun bulunduğu dizine CryEA.dll dosyasını kopyalayayınız.

  • Adım 3 :
    Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye regvsr32 CryEA.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak Crysis 3 CryEA.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.

9 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. kardeşim ne virüsü? nerenin cahilisin sen?

      Sil
    2. cahil sen olabilirmisin..virus programı direk siliyor çünkü..

      Sil
    3. virüs programları dll dosyalarının çoğunu virüs olarak algılıyor zaten. o yüzden bu işlemi yaparken virüs programınızı devre dışı bırakın.

      Sil
    4. ikiside olmadı çok bilmiş arkadaş

      Sil
    5. virüslü beyler antivürüs programını devre dışı bırakıyo en başta indirmeyin

      Sil
    6. yahu dll dosyalarının çoğunu virüs olarak algılıyor.

      Sil
  2. Öncelikle selam olsun herkese,

    Crysis 2 oyununu yükledikten sonra ijl15,fmod_event_net vb. dll hataları aldım. Bayağı bir uğraştıktan sonra çözümü buldum. Sizlere paylaşmak istedim. Oyunu cracklerken crack dosyalarını, C’de oyunun kurulu olduğu klasörde bulunan bin32 klasörüne kopyalayın ve taşı ve değiştir diyin. Bin32 klasöründeki Crysis2 uygulamasıyla oynamaya başlayın.

    YanıtlaSil
  3. yaw not found diyo çözün win 10 bilgisayar

    YanıtlaSil