4 Ekim 2014 Cumartesi

Msvcp120.dll Hatası Çözümü - Msvcp120.dll İndir

Msvcp120.dll Hatası Nasıl Çözülür ve Nasıl Kurulur ?

Msvcp120.dll hatası, sıkça karşımıza çıkan bir sorundur. Msvcp120.dll hatası çözümü için aşağıda yazılan adımlardan birini uygularsanız hatanız çözülecektir. Ama öncelikle Msvcp120.dll indir bölümünden Msvcp120.dll dosyasını indirmeniz gerekiyor.

DLL Hatası Çözümü


  • Adım 1 : Msvcp120.dll dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak Msvcp120.dll hatasından kurtulabilirsiniz. Dll indirme sitesinden ücretsiz ve güvenli bir şekilde dll dosyanızı indirebilirsiniz.

  • Adım 2 : 2. adımda ise Msvcp120.dll hatası, veren yazılımın (oyun,program v.b) bulunduğu dizine Msvcp120.dll dosyasını kopyalayayınız.

  • Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 Msvcp120.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak Msvcp120.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.



2. İndirme Linki

9 yorum :

  1. Tanrı seni kutsasın evlat !

    YanıtlaSil
  2. Lanet olası pislik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tövbe de gardaş. Msvcp120.dll hatası çözüldü çok şükür.

      Sil
  3. çok teşekkür ederim çözdüm sorunumu

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar nasıl çözdünüz bu dll hatasını allah aşkına yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bütün güncellemelerini yap Windows'un. Sonra yukarıda yazılanları bir dene.

      Sil
  5. olmuyor nasıl yapacam ben bunu . yardım edin

    YanıtlaSil
  6. olmuyor ya indirdim yukarıdaki söylenenleride yaptım aynı hata yine. lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak bu dll dosyasını c :/ Windows/System32/ konumunun içine atın. daha sonra aynı dll dosyasını hatayı veren yazılımın c'de ki klasörünün içine atın. sonra windows'u güncelleyin ve bilgisayarı yeniden başlatın.

      Sil