26 Mayıs 2014 Pazartesi

DiRT 3 Openal32.dll Hatası Çözümü

DiRT 3 Openal32.dll Hatası Nasıl Çözülür ?

Adım 1 : Openal32.dll indir dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak DiRT 3 Openal32.dll hatasından kurtulabilirsiniz. Dll indirme sitesinden ücretsiz ve güvenli bir şekilde dll dosyanızı indirebilirsiniz.

Adım 2 : 2. adımda ise DiRT 3 Openal32.dll hatası, veren DiRT 3 oyununun bulunduğu dizine Openal32.dll dosyasını kopyalayayınız.

Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 openal32.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak DiRT 3 Openal32.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.

1 yorum :

  1. yaptım gitti Steam'ı açtı kısacası siz bana otamatik steam açıcı yaptırdın

    YanıtlaSil