25 Mayıs 2014 Pazar

Need for Speed Most Wanted D3dx9_26.dll Hatası Çözümü

Need for Speed Most Wanted D3dx9_26.dll Hatası Nasıl Çözülür ?

Adım 1 : D3dx9_26.dll indir dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak Need for Speed Most Wanted D3dx9_26.dll hatasından kurtulabilirsiniz. Dll indirme sitesinden ücretsiz ve güvenli bir şekilde dll dosyanızı indirebilirsiniz.

Adım 2 : 2. adımda ise Need for Speed Most Wanted D3dx9_26.dll hatası, veren Need for Speed Most Wanted oyununun bulunduğu dizine D3dx9_26.dll dosyasını kopyalayayınız.

Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 d3dx9_26.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak Need for Speed Most Wanted D3dx9_26.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.



2. İndirme Linki

8 yorum :

  1. olmadı tanınmıyor dio siyah ekranda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "regvsr32 d3dx9_26.dll" tam olarak bunu mu yazdın ?

      Sil
    2. bende yazdım olmadı

      Sil
    3. eğer yazınca olmuyorsa direkt olarak c'ye ve hatasını aldığınız yazılımın c'de ki klasörünün içine atın.

      Sil
  2. ADMİN WİNDOWS 7 64 bitte ne yapacağız söyler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C: \ Windows \ SysWOW64 \ içine atacaksın.

      Sil
  3. eyw oldu dostum

    YanıtlaSil