21 Mayıs 2014 Çarşamba

Metin2 Türkiye Python27.dll Hatası Çözümü

Metin2 Türkiye Python27.dll Hatası Nasıl Çözülür ?

Adım 1 : Python27.dll indir dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak Metin2 Türkiye Python27.dll hatasından kurtulabilirsiniz.

Adım 2 : 2. adımda ise Metin2 Türkiye Python27.dll hatası, veren Metin2 Türkiye oyununun bulunduğu dizine Python27.dll dosyasını kopyalayayınız.

Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 python27.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak Metin2 Türkiye Python27.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.

33 yorum :

  1. eğer hileli metin2 oynuyorsanız, bu hatayı gidermek için hilesiz klasörde ki Python27.dll dosyasını kopyalayıp hileliye atın

    YanıtlaSil
  2. bu hatayı çözdüm be sonundaaaaa, sağol admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nsl yaptınız banada anlatırmısınız

      Sil
    2. kardeş ben oyunun bulunduğu klasörün içine attım. o klasörün içinde Python27.dll dosyası var ya işte büyük ihtimalle o bozulmuş. genelde virüs programları bozuyor, virüs zannedip. işte bu indirdiğini oraya yapıştır çıkan soruya evet de o zaman olması gerek işte.

      Sil
    3. olmadı öyle de yaptım yine hata verdi

      Sil
    4. bende cok hata veriyor yükleme yaparken bende zar zor bitiyor öyle oldugundan dolayımı hata verir

      Sil
    5. o yüzden hata verir tabii.

      Sil
    6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    7. microsoftu yükledim mt2 flash ta var ordan atıyom yinede c yemi atayım

      Sil
    8. direk c yemi yoksa program filesin içine mi

      Sil
    9. C/Windows/System32 birde garanti olsun diye c'de ki metin2 nin klasörüne at.

      Sil
  3. admin dosyayı nsl kullanıcaz

    YanıtlaSil
  4. olmadı nsl yapacam

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar şöyle deneyin birde; önce bu dll'i silin sonra bunu indirin ve oraya kopyalayın. oyunun klasöründe yapın ama.

    YanıtlaSil
  6. çözebilen arkadaşlar yorum atsın lütfen

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar çözümünü kendim buldum.
    Tek yapmanız gereken Microsoft c++ 2008 kurmak.
    Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar çözümünü kendim buldum.
    Tek yapmanız gereken Microsoft c++ 2008 kurmak.
    Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Nereden indircez bu dosyayi biri lin atabilirmi kardesler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Python27.dll Ücretsiz İndir yazıyor kardeş, oraya tıkla oradan yandex disk'e gidiyor ve oradan indiriyorsun işte

      Sil
  10. pdf converter programı iniyor
    boşuna 1 saat zaman kaybı
    SAKIN BURADAN İNDİRMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya da aynı cevabı yazayım. Kardeşim niye yalan beyanda bulunuyorsun. Python27.dll Ücretsiz İndir butonuna tıkladığın Python27.dll dosyası iniyor işte. Sen niye kandırmaya çalışıyorsun milleti güzel kardeşim. Arka planı mavi Python27.dll Ücretsiz İndir yazan yere tıkladınız mı iniyor bu kadar internet cahili olmayın arkadaşlar.

      Sil
  11. CONVERTER PROGRAMI İNİYOR
    1 SAAT ZAMAN KAYBI BOŞUNA
    SAKIN BURADAN İNDİRMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim niye yalan beyanda bulunuyorsun. Python27.dll Ücretsiz İndir butonuna tıkladığın Python27.dll dosyası iniyor işte. Sen niye kandırmaya çalışıyorsun milleti güzel kardeşim. Arka planı mavi Python27.dll Ücretsiz İndir yazan yere tıkladınız mı iniyor bu kadar internet cahili olmayın arkadaşlar.

      Sil
  12. arkadaşlar ben bu hatayı dediği gibi oyunun bulunduğu klasörün içine attım ve çözüldü allah razı olsun. size de bir deneyin derim.

    YanıtlaSil
  13. metin 2'da başka dll hatası alan var mı?

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar önce dll dosyasını hem oyunun hemde c'ye atın sonra windowsu güncelleyin, inşallah düzelir dostlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende diyorum, her şeyi yaptım neden olmuyor. windowsu güncelledim oldu kardeş sağ ol.

      Sil
    2. Admin gecenki paylasim kalkmis lvc drivver indirince aciliyordu baska bi tane vardi adi neydi onun

      Sil
  15. admin geçenlerde aynı hatadan giremiyordum sizin sitede 3 asamalı çözum vardı 3. asamada video player dosyası inidiyorsun onu yaptım olmustu simdi bakıyorum o paylasım yok o pragramın adını soyleyebilirmisin tekrardan acaba .

    YanıtlaSil
  16. admin bana cevap glemedi hala geçen gene bu konu ustunde paylasım vardı orda 3. asmada bi lvc gibi program indir olur diyordu1 tane daha yazıordu onun adını unuttum kalkmıs yok paylasımda soylermisin tekrardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki adımlar işe yaramadı mı?

      Sil